Communicatie & Administratie

Integraties

Leg je admin bij ons

  • Ons development team zorgt voor een makkelijke integratie met jouw Payroll/HRIS systeem. Zo heb je alles op dezelfde, vertrouwde plek. Gaat er iemand weg, of komt er iemand bij? Dat wordt automatisch gesynchroniseerd in YourCampus. Dat scheelt jou weer administratief gedoe.

Data in één klik

  • Spreadsheets? Niet meer nodig. Met één klik vraag je de juiste data op, klaar om gedeeld te worden.

Naadloze integratie

  • We integreren naadloos met je HRIS/Payroll systeem, zodat we automatisch nieuwe gebruikers kunnen toevoegen. Staat jouw systeem er niet bij? Geen probleem. Ons team fixt dat voor je.

We willen iedere integratie een makkie maken.

  • Communicatie & Administratie

    Inzichten & Statistieken

    Gebruik onze analyses om de engagement met je benefits en compensatie in te zien.

    Bekijk feature
  • Communicatie & Administratie

    Budgetmanagement

    Beheer budgetten en vakantiegeld – voeg ze toe of verwijder ze via het Werkgeversdashboard. Je veranderingen zijn direct zichtbaar in de app van je werknemers.

    Bekijk feature
Bied je werknemers persoonlijke voordelen.
Geen idee waar te beginnen?