Communicatie & Administratie

Integraties

Leg je admin bij ons

  • Ons development team zorgt voor een makkelijke integratie met jouw Payroll/HRIS systeem. Zo heb je alles op dezelfde, vertrouwde plek. Gaat er iemand weg, of komt er iemand bij? Dat wordt automatisch gesynchroniseerd in YourCampus. Dat scheelt jou weer administratief gedoe.

Data in één klik

  • Spreadsheets? Niet meer nodig. Met één klik vraag je de juiste data op, klaar om gedeeld te worden.

Naadloze integratie

  • We integreren naadloos met je HRIS/Payroll systeem, zodat we automatisch nieuwe gebruikers kunnen toevoegen. Staat jouw systeem er niet bij? Geen probleem. Ons team fixt dat voor je.

We willen iedere integratie een makkie maken.

  • Communicatie & Administratie

    Geautomatiseerde rapporten

    Dankzij onze geautomatiseerde rapporten krijg je alle fiscale gegevens netjes op een rijtje.

    Bekijk feature
  • Benefits & Rewards

    Benefits voor iedereen

    Geef iedereen binnen je bedrijf toegang tot essentiële benefits en services.

    Bekijk feature
Bied je werknemers persoonlijke voordelen.
Geen idee waar te beginnen?